top of page
Rechercher

ISTIV ! Jòdi-la sé jou a-w !


ISTIV !

An sav ou ka dòmi gason ;

sé pousa an ka pran lanvòl

travèsé lanmè pou vin chwichwi on ti pawòl an zòrèy a-w ;

fè sédétimo-lasa lolé deep-deep andidan sonmèy a-w ;

ès ou ka tann lèspri an mwen ka palé ba-w ?

sé on ti sonj an tini pou pòté-w ;

sonjé :

piti gason ;

lè men a-w té adan tanmwen pou ay gadé gwo karavèl monté an gran solèy ;

jenn gason ; lè an touvé’an pè pou lendèmen a-w ;

lè an touvé’an pè douvan tousakitékadéboulé mòn a lavi ;

twoprésétwoprésé ;

garé ?

awa !

mi tan a nonm a-w té ja ka détòtiyé lyannaj an nou ;

laji chimen pou ba'w pasé ;

lésé’w rantré adan tala osi :

papazanfan !

misésa ;

ou ja papazanfan !

di mwen kijan ou rivé mòfwazé ?

ès ou pran tan gadé mòfwazaj a-w ?

sa la ; yo mèt sa la ; ou tini sa pou fè ;

pon moun pa di-w ayen ;

ou rédi men ; pousé pòt-la, rantré ;

misésa ;

gadé ! on gran chanm vid é sé vou pou plen-y ;

on gran chanm an nwèsè é sé-w pou pòté limyè ;

mi sa an ni pou di-w gason :

DÉ-présé ; frenné ; istopé balan a-w

avè gadé ; pran tan sonjé

ki koulè a limyè ou ké chwazi ba toupiti

pou kléré chimen a-w, chimen a zòt.

Èvè pa frapé, pa krent

mi nou la ; nou pa présé pati ; nou la

ki mwen, ki manman-w

nou la

nou dèyè-w kon gadbayè

awa, awa, nou pa dèyè

nou anlè ; sé lèspri an nou pou'w véyé

lanmè paka baré nou

lanmò pé ké baré nou

nou ké la ; nou ké la ;

nou tout la.


24 vues0 commentaire

Posts récents

Voir tout
bottom of page